Over HR voor KMO's

Duidelijk. Eén met de klant. Met een hart voor HR en KMO’s

Bij HR voor KMO’s vertrekken wij vanuit de essentie. Het leren kennen van de klant. Wie ben jij als werkgever? Wat is het DNA van jouw bedrijf? Op basis daarvan doorlopen wij de employee journey binnen jouw onderneming en ontdekken zo de sterktes en noden om uiteindelijk jouw HR beleid te optimaliseren. Op jouw maat. Op jouw tempo.

Sandra Deboes is de drijvende kracht achter HR voor KMO’s. Zij zorgt voor de juiste persoon op de juiste plaats en begeleidt samen met haar team jouw onderneming naar een transparant en optimaal HR beleid zodat jij je kan focussen op jouw kerntaken als ondernemer.

Hoe je werknemers belonen? Sociale inspectie op komst? Nog steeds op zoek naar die ene medewerker? Wordt het tijd om opvolgingsgesprekken te organiseren? HR voor KMO's staat voor je klaar !


Ontdek hier onze diensten

Werken bij HR voor KMO's


Maak kennis met ons kernteam


Sandra Deboes

Sr. Consultant & Bestuurder

Met een hart voor haar gezin en dieren, reizen (loves Greece) en puzzelen. Pragmatisch, ondernemend met een sterke visie.

Gaëlle Miranda

Office Mgr & HR Assistant

Met een hart voor haar man en dochter, haar hondjes en design (grafisch én interieur). Sociaal, energiek en no-nonsense.

Keanu Van Bosbeke

Junior HR Consultant

Met een hart voor zijn vriendin, skaten en een vette beat op z'n tijd.
Leergierig, sociaal en niet van zijn stuk te krijgen.


Yves Willems

Senior HR Consultant

Met een hart voor tafeltennis, geocaching en zijn medemens. Een absolute fan van het idee: "Kracht ligt in kalmte en vertrouwen".



 

Missie en visie

Onze missie is het stimuleren en bevorderen van de rendabiliteit van de grootste werkgever van Vlaanderen, namelijk de KMO.

Hoe willen we dit doen? Wij ontzorgen ondernemers door hen bij te staan in de uitbouw van hun personeelsbeleid, het pro-actief up-to-date houden van sociaal-juridische verplichtingen en door samen een positieve werkomgeving voor medewerkers te ontwikkelen. Wij nemen graag (een deel van) de personeelsadministratie op onze schouders zodat de zaakvoerder zich maximaal kan focussen op de kernactiviteiten van de onderneming.

De pijlers waarop we ons baseren om dit te realiseren zijn :

· een preventief HR beleid op basis van de waarden en belangen van de werkgever
· inzetten op werknemerstevredenheid in lijn met de waarden van de onderneming
· Continue optimalisatie van HR processen
· Maximaal ruimte maken voor een persoonlijke dossieropvolging
· Het kiezen van strategische partnerships om onze klanten maximaal te ondersteunen

Doorheen onze werkwijze staan vier waarden centraal waardoor wij ons laten leiden.


Klantgerichtheid

Ons ultieme doel is jou ontzorgen zodanig dat jij je kan focussen op jouw kerntaken. Dit betekent pro-actief en pragmatisch te werk gaan en actief met jou meedenken.

Authenticiteit

"What you see is what you get". We verschuilen ons niet achter onze façade maar zijn graag onszelf, net zoals we onze klant ook graag 'echt' leren kennen. Pas dan kunnen we echte meerwaarde bieden.

Transparantie

Duidelijke afspraken over zowel samenwerking als uitvoering van de opdrachten voorkomen discussies en problemen achteraf. Zo weet je als klant steeds waar je aan toe bent.

Expertise

Wij stellen onze know how en expertise graag ter beschikking van jou. Naast onze jarenlange ervaring investeren wij continu in het updaten van onze kennis.



Hoe is de oprichting van HR voor KMO's tot stand gekomen ? 

Afgestudeerd als bedrijfspsychologe rolde Sandra Deboes de HR wereld in bij ADMB. Ze gaf HR advies op maat, had goede klantencontacten met KMO’s en liet haar rekruteringskantoor stabiel groeien. Ook op internationaal niveau heeft ze haar strepen verdiend als HR manager bij GFI, een internationale IT speler. Na een HR parcours van 15 jaar, gooide Sandra het over een heel andere boeg en stapte ze bewust in de familiezaak om deze opnieuw rendabel te maken en klaar te stomen voor de 21e eeuw. De volledige werking werd geoptimaliseerd, van salesprocessen en HR-beleid tot de boekhouding en alle administratie. Het was een harde leerschool, maar Sandra weet nu als geen ander hoe het eraan toegaat in een KMO.

In 2016 begon het weer te kriebelen om de draad van HR terug op te pikken. Ze vertrekt vanuit haar eigen ervaring en expertise om kleine tot middelgrote ondernemingen te begeleiden om hun HR beleid op punt te zetten. Haar visie? Praktische tips, een hands-on mentaliteit en een persoonlijke begeleiding. 

In 2021 heeft Sandra beslist om de overstap te maken van werken als freelancer naar het uitbouwen van een bedrijf en een team van medewerkers. Waarom ? Zoals het spreekwoord zegt, "Alleen ga je het snelst, maar samen geraakt je het verst". Alleen is het niet mogelijk om alle vragen van klanten te beantwoorden, en HR is zo'n uitgebreid domein dat je onmogelijk alles zelf kan weten. Je staat er ook effectief alleen voor : geen klankbord, niemand met wie je kan overleggen hoe je een bepaald project het best zou aanpakken, geen backup tijdens vakantie of afwezigheid, ... Dus werd de knoop doorgehakt en de zoektocht opgestart ! Ondertussen is het team al aardig gegroeid, en ook de komende jaren zien we graag nog enkele collega's het team vervoegen. 


Wil jij graag vrijblijvend kennismaken om te kijken of we iets voor jou kunnen betekenen ? Contacteer ons en we bekijken samen de mogelijkheden. 


Stuur ons een berichtje en we spreken mekaar snel !


Place to be ? Houtheide 43, 3150 Haacht



Je vindt ons ook op Linkedin en Facebook. Wil jij ons volgen ?

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x