Workshop "Rekruteren: Hoe vind ik personeel?"

Medewerkers zoeken, hoe begint u eraan? Hoe leert u rekruteren via sociale media? Hoe maakt u uw bedrijf aantrekkelijk voor toekomstige medewerkers? Welk kanalen om te rekruteren bestaan er allemaal? Hoe zet ik deze kanalen optimaal in? 


HR voor KMO’s legt alle HR dilemma’s één voor één op tafel en bespreekt ze. 
Rekruteren volgens de regels van de kunst? 
Yes, dat is het doel van deze workshop!


Wat is rekruteren? Nieuwe medewerkers zoeken om een vacature zo snel mogelijk in te vullen? Jazeker, maar het is veel meer dan dat!
* Wat maakt dat uw bedrijf aantrekkelijk wordt voor sollicitanten?
* Hoe zorgt u ervoor dat potentiële medewerkers spontaan solliciteren bij uw firma?
* Waar vindt u de juiste kandidaten?
* Wat zijn de voordelen en nadelen van een vacature online te plaatsen?
* Welke andere kanalen kan u benutten? Wat werkt en wat niet?
* Belt u de kandidaten eerst op? Wat zegt u in dit eerste gesprek?
*  …


HR voor KMO’s beantwoordt met plezier al uw HR vragen en begeleidt u stap voor stap doorheen een efficiënte rekrutering. Het is een praktische workshop die u meteen helpt uw huidige vacatures een duw in de rug te geven én voorbereid te zijn om toekomstige vacatures vlotter ingevuld te krijgen. Mirakeloplossingen bestaan niet, maar door de juiste dingen op de juiste manier te doen, geraak je al een hele stap verder! 


Wat leert u in de workshop:

  • Hoe maak ik een goede functiebeschrijving op?
  • Welke rekruteringskanalen zijn er op vandaag en hoe kan u ze gebruiken?
  • Welke rol spelen sociale media in het vinden van kandidaten?
  • Wat is employer branding en wat kan het voor uw bedrijf betekenen ? 
  • Hoe zet u uzelf als potentiële werkgever in de kijker ?
  • Praktische hulpmiddelen die uw zoektocht vergemakkelijken.
  • Professionaliseren van uw huidige werving en selectieprocedure.
  • En zoveel meer…


Praktisch:

  • Voor wie? Zaakvoerders, HR medewerkers, HR consultants, administratieve medewerkers, …
  • Aantal deelnemers? Max. 15 deelnemers zodat iedereen voldoende aan bod kan komen
  • Wat meebrengen? Neem enkele recente of lopende vacatures mee én uw laptop
  • Duurtijd? De workshop duurt 1 dag van 9u30 tot 17u00. 
  • Prijs? 249,00 euro excl. BTW (documentatie, drank en broodjesmaaltijd inbegrepen)
  • Waar? GC Den Breughel, Wespelaarsesteenweg 85 in 3150 Haacht
  • Eerstkomende sessies? Dinsdag 11 december 2018 of dinsdag 12 februari 2019.


Geïnteresseerd om onze workshop "Rekruteren: Hoe vind ik personeel?" te volgen? Schrijf u dan nu in!

Workshop
  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x