Personeel vinden

Het is een feit: de huidige situatie op de arbeidsmarkt is allesbehalve evident. Het aanbod van sterke kandidaten is schaars, personeel vinden een ware uitdaging. Wij delen onze jarenlange expertise in rekrutering & selectie en helpen tijdens je aanwervingsproces waar je maar wenst. Wil je het volledige proces uitbesteden? Graag! Of zoek je enkel ondersteuning in bijvoorbeeld het opstellen van vacatures of het voeren van selectiegesprekken? Ook dat is perfect mogelijk.



Personeel vinden : hoe kan HR voor KMO’s jou helpen ?

Dat beslis je zelf! We kunnen je selectieprocedure van A tot Z van je overnemen of we springen bij waar jij het wenst, onder andere met:

  • Helder stellen wie jij precies nodig hebt
  • Correcte functieomschrijving en bijhorend competentieprofiel opstellen
  • Sterke vacature schrijven
  • Vacature publiceren op geschikte jobsites
  • CV-databases doorzoeken
  • Contact leggen met kandidaten, anoniem of in jouw naam
  • Selectiegesprekken voeren met het oog op jouw gevraagde profiel
  • Testcases of praktische opdrachten op maat maken
  • Loonsonderhandelingen voeren met de kandidaat
  • ….




Wat is jouw voordeel?

  • Weinig tijd of onzeker over je rekrutering? Jij doet enkel waar jij je goed bij voelt, de rest nemen wij voor onze rekening. Je beslist helemaal zelf wat je wel of niet aan ons uitbesteedt.
  • Onze jarenlange expertise in rekrutering & selectie staat tot jouw beschikking!
  • Geen oeverloos zoeken meer naar de juiste woorden voor je vacature, geen tijdverspilling aan kandidaten die niet matchen met jouw bedrijf.
  • Wekelijks krijg je updates over welke acties we genomen hebben om jouw nieuwe werknemers te vinden én welke resultaten we hebben bereikt.
  • Onze kostprijs wordt bepaald door de prestaties die we effectief leveren om een kandidaat te vinden, niet op basis van het loon dat jij hem zal betalen.
  • Transparantie is our middle name. We maken duidelijke afspraken over onze samenwerking (en eventuele stopzetting ervan).



Je kan een beroep doen op onze expertise en je selectieproces (deels) uitbesteden. Je kan er ook voor kiezen om zelf, onder onze begeleiding, aan de slag te gaan met jouw vacatures !  Onze opleiding Hoe vind ik personeel is een tweedaagse workshop waarbij we samen actief aan de slag gaan met een vijf stappenplan dat jou dichter bij je ideale kandidaat brengt ! 

Je hebt mensen nodig om je zaak uit te bouwen. Zonder medewerkers komen er geen bestellingen binnen, kan er niet geproduceerd worden, kun je geen diensten leveren, en komt er geen geld binnen. En als zaakvoerder of werkgever kun je niet alles alleen (blijven) bolwerken. Goede medewerkers zijn dan ook cruciaal !

Bestaat er een mirakeloplossing om (de juiste) mensen te vinden? Helaas... Anders was er iemand anders ongetwijfeld al heel rijk mee geworden. Maar zelfs op vandaag kan je nog steeds goede mensen vinden!! Het vraagt alleen heel wat meer vaardigheid, inzicht en tijd om het op de juiste manier te doen.  


Na deze tweedaagse opleiding beschik je alvast over volgende troeven :

- je weet waar je je kandidaten kan gaan zoeken, met andere woorden je krijgt inzicht in het brede aanbod van rekruteringskanalen en welke het meest geschikt is voor jouw organisatie

- je kent je sterktes en hoe deze uit te spelen in je vacaturetekst maar ook in je gesprekken achteraf

- je leert al vroeg valkuilen herkennen bij sollicitanten die erop wijzen dat hij of zij zeker niet de juiste kandidaat is

- een draaiboek om elk sollicitatiegesprek professioneel en gericht te laten verlopen

- de vaardigheden en gesprekstechnieken om een professioneel sollicitatiegesprek te voeren en de juiste vragen te stellen

- praktische tools, checklists, schema's, ... om je na de opleiding bij te staan in je rekrutering & selectie (ook tijdens de opleiding ga je al actief aan de slag met deze hulpmiddelen)


Praktisch

  • Voor wie ? Zaakvoerders, medewerkers personeelsdienst, HR consultants, administratieve medewerkers die betrokken zijn bij aanwervingen, iedereen voor wie personeel vinden een serieuze uitdaging is
  • Aantal deelnemers ? Max. 10 deelnemers zodat iedereen voldoende aan bod kan komen en we iedereen individueel kunnen begeleiden.
  • Wat meebrengen ? Je laptop om zelf aan de slag te gaan + je openstaande vacatures
  • Duurtijd ? 2 dagen van 9.00 tot 17.00 
  • Prijs ? € 799,00 (excl. BTW, documentatie, drank en broodjes over de middag inbegrepen)
  • Het is mogelijk om slechts één van beide lesdagen te volgen. De prijs voor één lesdag bedraagt € 499,00 (excl. BTW, documentatie, drank en broodjes over de middag inbegrepen)
  • Waar ? GC Den Breughel, Wespelaarsesteenweg 85 in 3150 Haacht
  • Data ?  Check onze opleidingspagina voor de meest recente data. 
  • Momenteel staan de meeste opleidingen gepland in Haacht, andere locaties worden in de nabije toekomst bekend gemaakt. Deze opleiding kan ook als interne opleiding gegeven worden. 



Volg ons op LinkedIn, Facebook en Instagram en blijf steeds op de hoogte van de laatste nieuwtjes !

personeel vinden - bekijk ook onze opleiding 'hoe vind ik personeel'





Met een hart voor HR en KMO

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x